Робота за принципами TPS дає нам змогу виробляти високоякісну продукцію, виготовлену на замовлення та доставлену вам вчасно. Наше виробництво екологічно безпечне і, зокрема, передбачає переробку продукції після закінчення строку експлуатації. Постійне вимірювання та вдосконалення означає постійне покращення продуктів, що відображається у зменшенні кількості гарантійних випадків на 70 % протягом останніх 10 років. Ми також прагнемо створити безпечне робоче місце, як для працівників, так і для клієнтів.
Наші візки виробляються згідно з вимогами виробничої системи Toyota. Понад 95 % техніки, що продається в Європі, виготовляється на заводах у Швеції, Франції та Італії. Це означає, що всі вони виграють від найвищого рівня якості, що базується на принципі планування «точно в строк», у поєднанні з Jidoka — методом, який ми використовуємо для негайного виявлення та усунення відхилень від норми.
Пропонуємо вам панорамний огляд шляху, який проходять візки на наших заводах.
Компанія розробила виробничу систему Toyota ще у 1950-х роках у відповідь на брак фінансових ресурсів у післявоєнний період, який поєднувався з амбіціями щодо світового лідерства з виробництва автомобілів. Однак TPS бере початок набагато раніше.
Початок історії TPS можна простежити з 1920-х років, коли концепцію Jidoka, розроблену засновником Toyota Сакіті Тойода як «розумна автоматизація», вперше використали на автоматичних ткацьких верстатах для підвищення продуктивності, а також забезпечення якості за рахунок автоматичного виявлення дефектів.
У 1930-х роках Кітіро Тойода винайшов концепцію Just-in-Time (Точно в строк) у межах розробки ефективних способів виготовлення автомобілів Toyota, коли ресурсів не вистачало і компанія не могла дозволити собі зайві витрати. Концепція Just-in-Time передбачає доставку потрібних продуктів (компонентів) у потрібне місце.
Принципи Jidoka та Just-in-Time сформували два стовпи виробничої системи Toyota, розробленої Тайіті Оно, яка відтоді вдосконалювалася протягом десятиліть. TPS розглядалася як головний фактор, який дав компанії змогу швидше відновитися після нафтової кризи 1970 року порівняно з іншими автовиробниками. Массачусетський технологічний інститут провів дослідження, за результатами якого було опубліковано книгу під назвою «Машина, яка змінила світ», в якій TPS було визнано провідним фактором і джерелом ощадливого мислення.
TPS має на меті створити оптимальне середовище, в якому люди зможуть просувати ідеї та примножувати людські цінності. Хоча сьогодні Toyota є одним з провідних виробників у світі, цей підхід досі є рушійною силою нашої культури і найбільшим надбанням компанії. TPS — це визнана у світі методологія та образ мислення, який може застосовуватися не лише у виробництві, але й у інших процесах та функціях.
Наша робота базується на усуненні зайвих витрат та прагненні створити цінність для клієнтів на кожному етапі процесу. З цього випливає принцип Kaizen, орієнтований на постійне вдосконалення та прагнення до щоденної оптимізації роботи.