Концепція сервісу Toyota

Ми пропонуємо вам не лише якісні продукти, але і якісне сервісне обслуговування. Задоволеність клієнтів — це наш головний пріоритет, і ми робимо все можливе для задоволення ваших очікувань. Саме тому ми використовуємо концепцію сервісу Toyota — структурований підхід до оптимізації наших послуг завдяки 12-м ключовим цінностям.

Акредитація

Завдяки системі акредитації ми гарантуємо, що наша діяльність у сфері сервісного обслуговування відповідає стандартам Toyota.

Швидкість реагування

Швидкість реагування — це головний пріоритет, коли ваша діяльність паралізована. Це означає швидке та ефективне відновлення вашого бізнесу.

Стандартизація

Де б ви не були, ви можете покластися на високі стандарти нашого сервісу і точне дотримання термінів.

Дзідока

Дзідока (автономізація) — принцип, сутність якого полягає у виявленні проблем. Ми серйозно ставимось до всіх ваших проблем та усуваємо їх якомога швидше і безпечніше.

Генті Генбуцу

«Піди і подивись»: саме так ми можемо оцінити реальний стан справ та вирішити кожну проблему.

Точна відповідність

Ми прагнемо точно відповідати вашим потребам. За допомогою відповідних людей, відповідних навичок, відповідних деталей та відповідних угод.

Кайдзен

Довірившись нашій філософії постійного удосконалення, принципам філософії Toyota і нашій системі виробництва TPS, ви можете бути певні, що ми завжди працюємо над поліпшенням якості нашого сервісу.

Poka yoke

Poka Yoke («захист від помилок») – механізм або процес, розроблений для уникання помилок. Постійно покращуючи якість запасних частин і перевіряючи їх перед відправленням, ми забезпечуємо вчасну доставку потрібної деталі.

Хосін

Завдяки нашому прагненню до довгострокового і стратегічного планування ви можете бути певні, що ми будемо задовольняти ваші потреби не лише завтра, але й протягом багатьох років.

Ліквідація зайвих втрат

Ми завжди спрямовуємо свої зусилля на ліквідації зайвих втрат та зведенні до мінімуму нашого впливу на довкілля.

Інформація у реальному часі

Наші механіки мають доступ через Інтернет до всієї інформації, необхідної для роботи. Завдяки цьому ви можете не сумніватися в ефективності та високій якості сервісного обслуговування з мінімальною тривалістю простоїв.

Хейдзунка

Принцип хейдзунка означає вирівнювання робочого навантаження і забезпечує рівномірність робочих процесів. Саме тому пріоритетом для нас є планування та складання графіків кожного візиту.

Виробнича система Toyota

Ми дотримуємось концепції раціонального виробництва і працюємо згідно з принципами виготовлення на вимогу. Це означає, що ми виробляємо тільки те, що ви замовляєте.

Детальніше >

Service technician servicing a Toyota truck

Сервіс Toyota

Наші сервісні пакети дозволять вам адаптувати своє сервісне обслуговування до потреб бізнесу незалежно від його масштабів.

Дізнатися більше >

Two men talking in front of a service van

Приклад з практики: STEP та ASEC

Програми ASEC та STEP поліпшують враження клієнтів і є важливою частиною концепції сервісу Toyota. 

Дізнатися більше >

Smiling people in office corridor

Приєднуйтесь до команди

Ключову роль в оптимізації наших продуктів та методів роботи відіграє робота з людьми, які так же пристрасно ставляться до логістики і технологій, як і ми.

Дізнатися більше >