Завдяки системі акредитації ми гарантуємо, що наша діяльність у сфері сервісного обслуговування відповідає стандартам Toyota.
Швидкість реагування — це головний пріоритет, коли ваша діяльність паралізована. Це означає швидке та ефективне відновлення вашого бізнесу.
Де б ви не були, ви можете покластися на високі стандарти нашого сервісу і точне дотримання термінів.
Дзідока (автономізація) — принцип, сутність якого полягає у виявленні проблем. Ми серйозно ставимось до всіх ваших проблем та усуваємо їх якомога швидше і безпечніше.
«Піди і подивись»: саме так ми можемо оцінити реальний стан справ та вирішити кожну проблему.
Ми прагнемо точно відповідати вашим потребам. За допомогою відповідних людей, відповідних навичок, відповідних деталей та відповідних угод.
Довірившись нашій філософії постійного удосконалення, принципам філософії Toyota і нашій системі виробництва TPS, ви можете бути певні, що ми завжди працюємо над поліпшенням якості нашого сервісу.
Poka Yoke («захист від помилок») – механізм або процес, розроблений для уникання помилок. Постійно покращуючи якість запасних частин і перевіряючи їх перед відправленням, ми забезпечуємо вчасну доставку потрібної деталі.
Завдяки нашому прагненню до довгострокового і стратегічного планування ви можете бути певні, що ми будемо задовольняти ваші потреби не лише завтра, але й протягом багатьох років.
Ми завжди спрямовуємо свої зусилля на ліквідації зайвих втрат та зведенні до мінімуму нашого впливу на довкілля.
Наші механіки мають доступ через Інтернет до всієї інформації, необхідної для роботи. Завдяки цьому ви можете не сумніватися в ефективності та високій якості сервісного обслуговування з мінімальною тривалістю простоїв.
Принцип хейдзунка означає вирівнювання робочого навантаження і забезпечує рівномірність робочих процесів. Саме тому пріоритетом для нас є планування та складання графіків кожного візиту.